Jaimy Szymanski
Tytuł: Content. Elementarna cząstka marketingu
Wydawnictwo:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrSqVNyi6zqXGxCsptnIqCRBzDdVTyFJ8y-QvNo0Q_IVWHMsRrzmenrgnbVsUmowSFPJVAV-2ITAappY93bSPxp0GPf1OlYYaKAJw1IqEhf_kiuUG3ES_pRE5h78n3xsf5XKE5PjI3NtuF/s200/znak.jpg)
Bardzo chciałam przeczytać taką książkę. W wolnym czasie recenzuję książki i je czytam, natomiast zawodowo zajmuje się również marketingiem. Uwielbiam tego typu książki i bardzo się cieszę, że powstało takie kompendium wiedzy o marketingu, a właściwie o content marketingu.
Książka według opisu jest przeznaczona również dla blogerów, ale myślę, że bardziej przyda się osobom, które w tym temacie działają i których interesuje ta dziedzina.
To co mi osobiście bardzo się podoba, to fakt, że w książce są odniesienia do konkretnych badań, są przykłady i wykresy.
Nie jest to tylko sam suchy tekst, ale wzbogacony o to coś, co przykuwa uwagę.
W środku znajdziemy 11 rozdziałów, a wśród nich rozdział o kampaniach kontekstowych, efektywności content marketingu czy o globalnej strategii treści.
Generalnie w książce jest wszystko co powinno się wiedzieć na ten temat, więc jeżeli Was to interesuje to koniecznie po ten tytuł sięgnijcie.