Plakat i reklama. Przewodnik

Tytuł: Plakat i reklama. Przewodnik
Wydawnictwo:

Przyznam, że ta książka jest dla mnie wyjątkowa. Jestem po studium reklamy i bardzo lubię książki, które poruszają tematykę reklam, szczególnie prasowych i telewizyjnych. W przypadku tej książki są to reklamy prasowe i plakaty.

W książce od razu rzuca się w oczy przewaga ilustracji nad tekstem. Krótkie, treściwe komentarze i adnotacje do reklam sprawiają, że książkę z przyjemnością się ogląda.
Reklamy w przewodniku zostały podzielone na jedenaście kategorii. Wśród nich znajdziemy te dotyczące produktów spożywczych, mody, podróży, zdrowia czy rozrywki. Poruszanie się po przewodniku nie stanowi problemu, a jego ergonomiczny kształt sprzyja zabieraniu go ze sobą chociażby do pociągu czy autobusu.

Ten przewodnik ma jeszcze jedną zaletę. Można zobaczyć jak reklama ewoluowała i jak zmieniała się na przestrzeni lat. Czasem jak oglądałam niektóre plakaty czy reklamy zastanawiałam się czy ktokolwiek w tej chwili zwróciłby na nie uwagę?
Książkę polecam:)

1 komentarz :

  1. Książka bardzo ciekawie się zapowiada. Ja dam sobie z nią spokój, bo tematyka reklamy nie bardzo mnie interesuje, ale sprezentuję ją siostrze, która też jest na studium reklamy. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zakurzona półka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka