![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgPsgkUZJDWpzcJjw3kjC22gJIW5_LgNZISNErOEtfLgfUN2BnArPXMP9F14eKdIStu_B3BPstNE3p5zab9XhDVO_wECLn3M2LWPdBcBL4LWm99LLCKV5fOeIdhy6bhOcrKCMD1Qz1MsQrE/s320/plakat.jpg)
Wydawnictwo:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjZ5ujjGmdILC6qiqfAPM0nYJsSOwbRwQQB0Z8vPjBWwopHrCI2ep1YdtzpKSTtWqm7cqfmNUJk3JM8FNsUOs2PHQ73PrUx0u3fVu1DQVn1wIF0eObmSE-ULRLMrihAd_LWx32D3D2FSs3C/s200/muza.jpg)
Przyznam, że ta książka jest dla mnie wyjątkowa. Jestem po studium reklamy i bardzo lubię książki, które poruszają tematykę reklam, szczególnie prasowych i telewizyjnych. W przypadku tej książki są to reklamy prasowe i plakaty.
W książce od razu rzuca się w oczy przewaga ilustracji nad tekstem. Krótkie, treściwe komentarze i adnotacje do reklam sprawiają, że książkę z przyjemnością się ogląda.
Reklamy w przewodniku zostały podzielone na jedenaście kategorii. Wśród nich znajdziemy te dotyczące produktów spożywczych, mody, podróży, zdrowia czy rozrywki. Poruszanie się po przewodniku nie stanowi problemu, a jego ergonomiczny kształt sprzyja zabieraniu go ze sobą chociażby do pociągu czy autobusu.
Ten przewodnik ma jeszcze jedną zaletę. Można zobaczyć jak reklama ewoluowała i jak zmieniała się na przestrzeni lat. Czasem jak oglądałam niektóre plakaty czy reklamy zastanawiałam się czy ktokolwiek w tej chwili zwróciłby na nie uwagę?
Książkę polecam:)